مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-01اقتصادي

پلمب 78 مشاور املاک متخلف در رشت/ برخورد با فعالیت غیرقانونی کافه ها


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: طرح ساماندهی مسکن و مشاورین املاک و کافه های گیلان با قوت در حال اجرا است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: طرح ساماندهی مسکن و مشاورین املاک و کافه های گیلان با قوت در حال اجرا است.

تیمور پورحیدری امروز، 9 مهر در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گیان، بر اجرای طرح نظارتی ساماندهی مسکن و کافه ها تاکید کرد و گفت: این طرح با قوت تمام با بهره مندی از کلیه ظرفیت های نظارتی در سراسر گیلان در حال اجرا است و برخوردها جدی تر می شود و این بی نظمی و اعمال خودسرانه برخی از مشاورین املاک و کافی شاپ و تریاها قابل پذیرش نیست.

وی با اشاره به رصد و حضور بازرسین نهاد ریاست جمهوری در استان به منظور اجرای مطلوب طرح ساماندهی مسکن عنوان کرد: کلیه روسای اتحادیه های مشاورین املاک استان قبل از برخوردهای نظارتی سایر دستگاه ها اقدام به خودنظارتی زیر مجموعه کنند و نسبت به نظم دهی مشاورین املاک در نقاط مختلف به سرعت اقدام کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با فراخوان رییس اتحادیه مشاورین املاک رشت در جلسه کمیسیون حساسیت و جدیت موضوع را تاکید کرد و گفت: رعایت چارچوب تعیین شده در هنگام فعالیت و خدمات دهی مشاورین املاک به صورت مداوم گوشزد شود و واحدهای صنفی مشاورین املاک حق ندارند مبایعه نامه دستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 78 مشاور املاک متخلف در رشت/ برخورد با فعالیت غیرقانونی کافه ها

پلمب 78 مشاور املاک متخلف در رشت/ برخورد با فعالیت غیرقانونی کافه ها